Przejdź do treści

Warunki GWARANCJI produktów

Tusze i tonery Prism objęte są 12-miesięczną gwarancją.

Stosowanie produktów Prism nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Gwarancji nie podlega:
• produkt zużyty (wszystkie produkty są ważone i sprawdzane jest ich faktyczne zużycie),
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych;
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Wadliwy produkt należy odesłać wraz z dokumentem potwierdzającym problem z wydrukiem, lub wadą produktu.

Reklamacja produkty jest rozpatrywania w ciągu 14 dni roboczych

W celu zgłoszenia reklamacji, należy pobrać formularz reklamacyjny