Papier w biurze

Świat pędzi cały czas do przodu, na rynku pojawiają się coraz to nowsze i bardziej zaawansowane nowinki techniczne oraz urządzenia. Wszyscy jesteśmy nastawieni w pozytywny sposób do elektroniki i całej technologii z nią związanej. Cały czas przyzwyczajamy się  do wypełniania i sporządzania wszelkiego rodzaju dokumentacji w wersji elektronicznej. I tu pojawia się pytanie to może zrezygnujmy z dokumentacji w wersji papierowej, czy to w ogóle jest możliwe?

Odpowiedź jest prosta, nie! To, że wiele urzędów, instytucji i firm, przygotowuje dla nas formularze do wypełnienia w wersji elektronicznej to nie znaczy, że te dokumenty nie muszą być wydrukowane   i podpisane, a w późniejszym czasie zarchiwizowane.

Pracownicy biur, urzędów, instytucji i firm zapytani czy mogliby pracować bez wydrukowanych dokumentów w większości odpowiedzieli, że nie wyobrażają sobie funkcjonowania biur bez urządzeń drukujących, kserujących, skanujących. Stwierdzili w większości, ze są nastawieni na korzystanie  z najnowocześniejszego sprzętu oferującego możliwość drukowania wraz z możliwością skanowania dokumentów, które mogliby archiwizować w wersji elektronicznej. Ale prace bez wersji papierowej uważają za niemożliwą do realizacji.

Wychodząc naprzeciw biurom, urzędom, instytucją i firmą oferujemy coraz większy wachlarz nowoczesnych urządzeń monochromatycznych jak i kolorowych, urządzeń nowych oraz poleasingowych. Oferując jednocześnie urządzenia takich firm jak: Konica Minolta, Develop, Ricoch, Samsung.